måndag 4 april 2011

2 juli

idag satt jag o läste igenom ALLA våra sms.
jag satt och log samtidigt som det gjorde så ont inom mig.
jag saknar dig så mycket, vill ha sommar med dig, igen.
även om jag vet att det aldrig kommer bli du och jag,
eftersom att det är du och hon nu kan jag inte låta bli att
tänka på det. egentligen är det nog inte vad jag vill heller.
det hade aldrig funkat. men jag mådde så bra.
sommaren var så fantastisk, speciellt den 10 juli.
jag har varit utan dig för länge, jag skulle bara vilja se dig
och ditt fina leende, få en underbar kram o berätta hur mycket jag saknat dig.
berätta hur mycket jag önskar att det verkligen kunde funka mellan oss
och att jag önskar att allt kunde hända igen.
men det blev slutet på vår film där när du åkte hem, som jag anade.
jag mår bra nu, men det är någonting som fattas.
kanske inte DU, men någonting.
"sov nu gumman, godnatt min fina"

Inga kommentarer: